[Czuwaj] 5% kosztów pośrednich pobieranych przez hufiec

Marcin Skocz skocz w post.pl
Czw, 17 Cze 2010, 14:10:12 CEST

Witaj,
nie znam podstaw prawnych, ale te zwykle najłatwiej znaleźć. Wiem natomiast,
że jako młody drużynowy strasznie się irytowałem daniną, która wynosiła
wówczas w moim hufcu 10% (choć dla hufca zostawało 5). Od tej pory zmieniłem
nieco poglądy i spojrzenie na tą sprawę.
Przede wszystkim hufiec jest wspólnotą jego członków, a więc "danina" jest
tak naprawdę na rzecz samych siebie. Z technicznego punktu widzenia, jest to
główne źródło utrzymania budynku, ewentualnych pracowników i dofinansowania
imprez hufcowych. Więc nie patrzę na to już jak na wrogi pobór dziesięciny.
Choć przyznam, trochę mi to zajęło...
Pozdrawiam
Marcin