[Czuwaj] Re: Paczka Czuwaj, Tom 68, Numer 19

lukasz czokajlo l.czokajlo w gmail.com
Sob, 19 Cze 2010, 20:06:46 CEST

Jola napisała.

Górek znam te argumenty na wylot. Dojrzałość decyzji polega na przewidywaniu
skutków. Wg mnie tamtej decyzji nie podjęto dojrzale.
Niestety pisząc, że jest to zdanie TYLKO środowiska okołomokotowskiego
świadczy, że nie masz wiedzy na ten temat albo ją lekceważysz. Osobiście
byłam na kilku zbiórkach w sprawie krzyża, w różnych miejscach w Polsce.
Wnioski były bardzo różne. Np. w dalekim od Mokotowa Szczecinie programowcy
i kształceniowcy mieli takie samo podejście jak ja a komendanci hufców w
większości inne. Nie było monolitu ale to o niczym merytorycznie nie
świadczy. Np. cała Podkarpacka tak myślała. Niemniej wiem jaki pogląd
przeważył. Nie lekceważę go. Twoje demagogiczne "tylko" tylko oddala od
rozwiązania problemu. Jest nieprawdziwe.

Kurcze to jak to jest, że cała ZHP krzyżem się chce według obecnej GK
podzielić a jakimś trafem tak się stało, ze Zjazd zdecydowanie się
wypowiedział za ochroną praw ZHP. Nie mogę tego pojąć...