[Czuwaj] Re: Paczka Czuwaj, Tom 68, Numer 19

Sob, 19 Cze 2010, 21:02:34 CEST

Tu zaprzeczyć nie mogę, wszak to 534 km

>programowcy
>i kształceniowcy mieli takie samo podejście jak ja a komendanci hufców w
>większości inne.

Tu jednak proszę o precyzję. Bo takie samo podejście jak Jola miała
WIĘKSZOŚĆ programowców i kształceniowców, a przeciw była WIĘKSZOŚĆ
komendantów ( i siedzących wraz z nimi kilkunastu innych instruktorów - bo
nazwa komendanci odnosi się do tej grupy osób, w której byli również
komendanci).

A ja Jolu jestem ze szczecina i w której grupie byłem wg Ciebie? Bo
komendantem raczej nie byłem, tak troszkę raczej kształceniowcem, nie? A
zdanie mieliśmy nieco inne.

RYszard