[Czuwaj] Re: Paczka Czuwaj, Tom 68, Numer 19

Kalmar jolanta.kreczmanska w kalmar.waw.pl
Nie, 20 Cze 2010, 17:09:34 CEST

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net] On Behalf Of Ryszard Rutkowski
Sent: Saturday, June 19, 2010 9:03 PM
To: 'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'
Subject: RE: [Czuwaj] Re: Paczka Czuwaj, Tom 68, Numer 19

Tu jednak proszę o precyzję. Bo takie samo podejście jak Jola miała
WIĘKSZOŚĆ programowców i kształceniowców, a przeciw była WIĘKSZOŚĆ
komendantów ( i siedzących wraz z nimi kilkunastu innych instruktorów - bo
nazwa komendanci odnosi się do tej grupy osób, w której byli również
komendanci).

A ja Jolu jestem ze szczecina i w której grupie byłem wg Ciebie? Bo
komendantem raczej nie byłem, tak troszkę raczej kształceniowcem, nie? A
zdanie mieliśmy nieco inne.

RYszard

Odpowiadam Ryszardowi:
Mam niestety bardzo dobrą pamięć więc przypomnę: komendantka na zbiórce
chorągwi zadecydowała by obradować w trzech zespołach: komendanci hufców,
największa grupa -programowcy i kształceniowcy oraz oddzielnie Rada
Chorągwi. Komendanci hufców w przeważającej części byli za zastrzeżeniem
krzyża a grupa programowców i kształceniowców wręcz przeciwnie. Komendantka
podała do RN jako decyzję Chorągwi decyzję komendantów hufców.
Kształceniowcy i programowcy wystosowali pisemny protest. Obydwoje byliśmy
na tej zbiórce - Ty jako przedstawiciel RN, ja jako przedstawiciel GK. Ty
główną część spotkania byłeś z Radą Chorągwi a potem na chwilę przeszedłeś
do komendantów hufców. Przed zbiórką jedliśmy śniadanie w pokoju komendantki
:-) Mam nadzieję, że już sobie przypominasz :-).

Ryszard, sądzę że to przypominanie nie ma sensu. Choć na Twoją prośbę - to
zrobiłam. Ważne by pisząc o czymś nie pisać jak politycy "my to naród" lecz
by dostrzegać rzeczywistość taką jaka ona jest - w całej złożoności.

I mam nadzieję, że wybaczycie, że na tym skończę dyskusję o faktach :-).
Pozdrawiam
jola