[Czuwaj] Re: Paczka Czuwaj, Tom 68, Numer 21

lukasz czokajlo l.czokajlo w gmail.com
Pon, 21 Cze 2010, 12:49:06 CEST

Jola napisała

Łukasz kilka wyjaśnień:
- nie jestem członkiem GK - od ostatniego Zjazdu :-).
- moje zdanie nie jest zdaniem GK (a szkoda :-))
- Zjazd na mój wniosek usunął z uchwały najbardziej ostre zapisy zmieniając
jej wydźwięk
- ja nie polemizowałam ze zdaniem większości a ze stwierdzeniem Goorka, że
to zdanie tylko środowisk okołomokotowskich. Przytoczyłam fakty a nie moje
zdanie o faktach.

Dyskusja musi się zaczynać od czytania i słuchania z chęcią rozumienia. :-)

jola

Droga Jolu

Jolu, ja wiem, że Ty nie jesteś w GK od ostatniego zjazdu, ba, nawet nie
wiesz jak ubolewam nad tym, że nie jesteś ;)

Co do sprawy krzyża, myślę, że zarówno mój znakomity kolega g00 jak i ja -
być może w Twych oczach jest to nadużycie - bardzo mocno utożsamiamy idę
rozdawnictwa krzyża ze środowiskiem Mokotowskim.

Z całym szacunkiem oczywiście należnym dla filantropów z innych części
Polski, to jednak odkąd sięgam pamięcią - a przyznam, że moja nie jest tak
fantastyczna jak Twoja, to zawsze przy temacie rozdawania krzyża pojawiały
się nazwiska Mokotowskich instruktorów - jakże znamienitego środowiska
znanych dobroczyńców ZHR.

Jeśli mówimy o rzetelnej dyskusji do ja naprawdę chciałbym usłyszeć o
argumentach za takim stanem rzeczy oraz o korzyściach jakie z takiego stanu
rzeczy czerpie ZHP, jak na razie to czytam sobie o szczęściu jakie spotkało
ZHR.

pozdrawiam Cię serdecznie

Łukasz