[Czuwaj] Re: Paczka Czuwaj, Tom 68, Numer 21

Agnieszka Rytel agnieszkarytel w op.pl
Pon, 21 Cze 2010, 14:54:17 CEST

Dziś w Studenckim Radiu Żak Politechniki Łódzkiej w audycji harcerskiej
"Mafeking" będzie miała miejsce rozmowa o Krzyżu Harcerskim. Ponieważ
słuchają nas przede wszystkim młodzi instruktorzy i wędrownicy, chcemy
przybliżyć im kwestię historii sporu od podstaw. Zapraszamy do udziału w
audycji. Naszymi gośćmi będą przedstawiciele obu Związków.

Zapraszam do słuchania od 21:00 na www.zak.lodz.pl  lub w Łodzi i okolicach
88,8 mHz

Agnieszka Rytel