[Czuwaj] Re: Paczka Czuwaj, Tom 68, Numer 21

harclot w poczta.onet.pl harclot w poczta.onet.pl
Pon, 21 Cze 2010, 15:20:53 CEST

----- Original Message -----
From: "Maciej Syska" <msyska w czarna13.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Monday, June 21, 2010 1:50 PM
Subject: Re: [Czuwaj] Re: Paczka Czuwaj, Tom 68, Numer 21

Dnia 2010-06-21 o godz. 13:24 "Marcin Skocz" <skocz w post.pl> napisał
(a):

> Do dziś nie mogę zrozumieć, dlaczego utrzymujemy archaiczny system
> wielokrotnych reprezentantów, który nie ma racjonalnego uzasadnienia
> , a
> wypacza całkowicie to, co myślą i uważają instruktorzy mniej
> świetni niż Ci
> wybrani na zjazdy. Co stoi na przeszkodzie, aby głosować
> bezpośrednio? A
> przynajmniej poziom wypaczeń w procesie decyzyjnym będzie mniejszy i
>  wtedy
> argument o "decyzji Zjazdu" będzie miał swoją moc, którą w mojej
> skromnej
> [...]

Pisząc swój projekt statutu rozważałem wprowadzenie instytucji
"referendum ogólnozwiązkowego".
Ale obawiałem się że już sama propozycja "wyborów bezpośrednich"
która znalazła się w projekcje będzie wystarczająco trudna do "strawienia".

Czesław