[Czuwaj] system wyborczy ZHP

Pon, 21 Cze 2010, 17:24:03 CEST

Zanim dojdzie do zmiany systemu podejmowania decyzji w ZHP, a obawiam się, że to jeszcze potrwa, mam propozycje dla Ciebie:
- nie wybieraj kogoś, kto ma mętne pojęcie;
- wtedy on nie wybierze nikogo, kogo nie znacie i nie wiecie co chce zrobić;
- nie wybieraj też nieprzygotowanych osób na delegatów.

Wtedy jest szansa, że będzie miał kto zmienić system.

Ryszard