Re: [Czuwaj] Tylko trzy dni na zg³oszenia na I spotkanie kadry Jamboree 2011!

seascout czwartak w gmail.com
Wto, 2 Mar 2010, 13:26:24 CET

> no lepiej pozno ni¿ wcale. Poprzednim razem nawet tego
> nie doswiadczylismy:-(
>
> A czy Twoja ekipa przygotowuje siê do wyjazdu do Kielc
> na jamborowe spotkanie?

Rafale, zgadzam siê, ¿e dobrze, ¿e to wys³ano kana³ami oficjalnymi. Szkoda,
¿e nie wcze¶niej. Bo powiedz mi, jak± funkcjê (poza spamersk±) ma informacja
wys³ana w dniu 1 marca, o tym, ¿e mo¿na siê zg³osiæ od 28 lutego?

Przecie¿ jak taka informacja dotrze do hufców, to trzeba siê jeszcze spotkaæ
z dru¿ynowymi, zastanowiæ, kto mo¿e jechaæ... to nie jest tak, ¿e jak 1
marca dostaniemy informacjê, to 2 marca mamy zestaw gotowych ludzi do
wyjazdu na jambo za 2.500 z³. ¯e ju¿ nie wspomne o tym, ¿e na pewno nie
bêdziemy mieli tej informacji na 28 lutego.

W naszym przypadku, gdyby nie lista Czuwaj (na której jest chyba oko³o 300
osób tylko) nie zg³osiliby¶my siê. Wiêc nasza ekipa  (która szykuje siê i na
jambo i do Kielc) zg³osi³a siê do Kielc tylko dziêki Mateuszowi :)

Seascout