RE: [Czuwaj] Tylko trzy dni na zg³oszenia na I spotkanie kadry Jamboree 2011!

Rafal Bednarczyk rafal.bednarczyk w zhp.pl
Wto, 2 Mar 2010, 14:29:02 CET

Witam wszystkich,

Rafal Klepacz napisal:

> Rafale, zgadzam siê, ¿e dobrze, ¿e to wys³ano kana³ami oficjalnymi.
> Szkoda,
> ¿e nie wcze¶niej. Bo powiedz mi, jak± funkcjê (poza spamersk±) ma
> informacja
> wys³ana w dniu 1 marca, o tym, ¿e mo¿na siê zg³osiæ od 28 lutego?
no to chyba raczej chodzilo o przypomnienie, ze termin mija

> Przecie¿ jak taka informacja dotrze do hufców, to trzeba siê jeszcze
> spotkaæ
> z dru¿ynowymi, zastanowiæ, kto mo¿e jechaæ... to nie jest tak, ¿e jak 1
> marca dostaniemy informacjê, to 2 marca mamy zestaw gotowych ludzi do
> wyjazdu na jambo za 2.500 z³.
a konkretnie to nawet 2600 zl

> W naszym przypadku, gdyby nie lista Czuwaj (na której jest chyba oko³o
> 300
> osób tylko) nie zg³osiliby¶my siê. Wiêc nasza ekipa  (która szykuje siê
> i na
> jambo i do Kielc) zg³osi³a siê do Kielc tylko dziêki Mateuszowi :)
ojej - to rozumiem, ze wszystkie te publikacje na stronach zhp.pl,
na stronie wydzialu zagranicznego GK ZHP, specjalny namiot jamborowy
na Zlocie Druzynowych w Maleczu, prezentacja na Zjezdzie ZHP,
watki na forum ZHP, strona kontyngentu promowana banerem na stronie
glownej zhp.pl, komunikaty GKi wysylane do choragwi i hufcow,
maile wysylane przez pelnomocnikow ds. zagranicznych w choragwiach,
gazeta o zagranicy dla druzynowych promujaca Jambo oraz przede wszystkim
nasze zlosliwosci na watku jamborowym forum ZHP
zadzialy siê obok Was? No to rzeczywiscie dobrze, ze Mateusz
napisal maila o spotkaniu w Kielcach na liste.

pozdrawiam
Rafal
hm. Rafal Bednarczyk
czlonek GK ZHP, komisarz zagraniczny