Re: [Czuwaj] Tylko trzy dni na zg³oszenia na I spotkanie kadry Jamboree 2011!

seascout czwartak w gmail.com
Wto, 2 Mar 2010, 14:43:47 CET

Rafa³, bardzo dobrze, ze tam pisali¶cie. Ja tego nie krytykuje przecie¿...

Bo rózne osoby moga trafic z ró¿nego kana³u - prawda?

Do mnie trafi³ mail z listy Czuwaj. I chyba, dobrze, ze Mateusz to tu
przys³a³. Zyskali¶cie 40 osób!

Na strone ZHP rzadko wchodzê, bo tam wieje nud± niczym na stronie ZUSu, w
Ma³eczu nie by³em (a w Ma³eczu, w namiocie, mówili¶cie o tym, ¿e do 28
lutego trzeba siê zg³aszaæ na zbiórkê zastêpowych do Kielc?). I w³a¶nie -
czym innym jest promocja jambo jako takiego a czym innym informacja o
konkretnym spotkaniu.

I dalej nie widzê nic nagannego w tym, ze Mateusz przys³a³ informacjê na
listê Czuwaj. Je¶li dziêki temu chocia¿ jedna ekipa zreflektowa³a siê, ¿e
jaki¶ termin mija - to chyba by³o warto - prawda?

Seascout

ojej - to rozumiem, ze wszystkie te publikacje na stronach zhp.pl,