RE: [Czuwaj] Tylko trzy dni na zgłoszenia na I spotkanie kadry Jamboree 2011!

Rafal Bednarczyk rafal.bednarczyk w zhp.pl
Wto, 2 Mar 2010, 15:21:34 CET

Witam wszystkich,

Rafal Klepacz napisal:

> lutego?
>
> Rafał, ale czemu idziesz w zaparte? Gdyby chodziło o to, żeby
> przypomnieć,
> że termin mija, to trzeba by to wysłać na tydzień przed minięciem
> terminu.
>
> Gdyby chodziło o to, że termin minął - trzeba było napisać: "W dniu
> wczorajszym minął termin zgłoszeń....."
>
> Tak ciężko przyznać się do błędu? Przecież błędy się zdarzają. Nam
> wszystkim. To nic niezwykłego - że się mylimy. Każdy ma do tego prawo.
> Święta - nieomylna - GK - również :):):)

> [...]

alez nie ide w zaparte i niczego nie bronie. Napisalem, ze było robione
cos oprocz tego bo tak zrozumialem, ze tylko z listy się dowiedziales.

I oczywiście mogę się przyznac do bledu jeśli trzeba, tyle ze jeśli już
nie ja go popelnilem - nawet nie zlecalem tej wysylki, ani jej
nie organizowalem, ani nie zatwierdzalem tekstu który tam poszedl.
Dostalem maila jak każdy, którego adres jest w tej bazie.
Tyle ze oprocz tej wysylki widzialem jeszcze przypomnienia
o tym terminie w roznych inncyh miejscach i dlatego pewnie
mnie się to ulozylo w jakas calosc.

pozdrawiam
Rafal
hm. Rafal Bednarczyk