Odp: RE: [Czuwaj] Tylko trzy dni na zgłoszenia na I spotkanie kadry Jamboree 2011!

Mateusz Cebula onionek55 w wp.pl
Wto, 2 Mar 2010, 15:56:48 CET

Witam!
  Żeby rozwiać wątpliwości co do maili, które rozesłano Freshmailem. Miało
to być przypomnienie o upływającym terminie zgłoszeń na Kielce dla osób,
które myślą o byciu zastępowym na Jamboree. Przekazałem je w południe
dn. 26.02 do Kierowniczki Wydziału Promocji GK ZHP - miało powędrować do
drużynowych.
  Sam jestem w tej bazie i dostałem maila 1.03. Z korespondencji z
wspomnianą druhną wynika, że część osób odebrała tego maila 1.03 - nie
wiem niestety jaka, nie wiem też jak to było rozsyłane i czy ktoś to
dostał wcześniej, więc się tu nie wypowiem.
  Fakty są takie, że informacje o Jambo i spotkaniu w Kielcach krążyły i
krążą różnymi drogami, wspomnianymi przez Rafała (B. dla jasności ;)).
Co do pełnomocników. Podkarpacka pełnomocniczka ds. zagranicznych około
tygodnia przed terminem zgłoszeń informowała hufce w mojej chorągwi o
upływającym terminie, więc pełnomocnicy działali - przynajmniej
gdzieniegdzie, wiem też o innych działaniach pełnomocników. Akurat o
mazowieckim nie wiem nic, to prędzej komisarz zagraniczny/Wydział
Zagraniczny mogą się wypowiedzieć.
  Freshmail był tylko jedną z dróg promocji Jamboree, było ich sporo.
Cieszę się Rafale (K. ;)), że udało się Was "złapać" przynajmniej przez
maile na tej liście. Nie mam statystyki, która droga była
najskuteczniejsza, ale liczy się każda pojedyncza osoba zrekrutowana
danym sposobem :)
  Pomysł wykorzystania mailingu GK wypłynął w 3. dekadzie lutego, bo
początkowo sądziłem, że będzie można wykorzystać dobrodziejstwo maili
znajdujących się w Ewidencji ZHP. Ale nie udało się tego zorganizować
niestety - nie mnie wnikać dlaczego. Został Freshmail i z racji na
termin, mógł być tylko pomocniczą drogą informacji.
  Dobra, rozpisałem się. Mam nadzieję, że wyjaśniłem sytuację ze swej
strony.
Pozdrawiam;
Cebul