[Czuwaj] Re: Tylko trzy dni na zgłoszenia na I spotkanie kadry

Anna Wittenberg anna.wittenberg w zhp.net.pl
Wto, 2 Mar 2010, 20:14:46 CET

>Masz rację Ania... może źle się wyraziłem. Wszyscy zyskali. Komenda
Kontyngentu 40 uczestników, dzieciaki Jambo... Ok.
>Tylko nie rozumiem w ogóle do czego zmierzasz. Czy chcesz przez to napisać
(i Rafał B też), że pisanie na Czwaja nie ma sensu? Że ten kanał
informacyjny sie nie liczy?

(hm, przecież zaznaczyłam, że abstrahuję od przeterminowanego maila.
Co znaczyło tyle, że <za PWN> "pomijam coś w rozmowie na rzecz czegoś
ważniejszego...").
Po prostu chciałam wyprostować mylną opinię, że to komenda kontyngentu
zyskuje uczestników na rzecz poglądu, że to uczestnicy zyskują. Tyle.

>Czy może chodzi o to, że to dobrze, że GK wysyła przeterminowane informacje
swoim mailingiem?

Fajnie być sobie czasem ironicznym, ja też lubię. Ale to już chyba
sztuka dla sztuki, którą dużo przyjemniej uprawia się face to face.

Pozdrówki
Ania