Re: [Czuwaj] Re: Tylko trzy dni na zgłoszenia na I spotkanie kadry

seascout czwartak w gmail.com
Wto, 2 Mar 2010, 19:21:23 CET

Masz rację Ania... może źle się wyraziłem. Wszyscy zyskali. Komenda
Kontyngentu 40 uczestników, dzieciaki Jambo... Ok.

Tylko nie rozumiem w ogóle do czego zmierzasz. Czy chcesz przez to napisać
(i Rafał B też), że pisanie na Czwaja nie ma sensu? Że ten kanał
informacyjny sie nie liczy?

Czy może chodzi o to, że to dobrze, że GK wysyła przeterminowane informacje
swoim mailingiem? Czy o co w końcu?

Seascout