Re: [Czuwaj] Moja subiektywna relacja z obrad władz naczelnych.

harclot w poczta.onet.pl harclot w poczta.onet.pl
Nie, 7 Mar 2010, 12:39:52 CET

----- Original Message -----
From: "Bartosz Szumski" <szumyk w gmail.com>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Sunday, March 07, 2010 11:46 AM
Subject: Re: [Czuwaj] Moja subiektywna relacja z obrad władz naczelnych.

> cyt:"Rada przyjęła uchwałę, która w hufcach, w których nie wybrano
> delegatów nakazuje zwołanie zjazdów nadzwyczajnych."
>
> A nie wystarczyło "zbiórek wyborczych" ?
> Po co od razu zjazdy nadzwyczajne ?

Bo wg statutu to zjazd a nie "zbiórka"
".... 7) wybiera delegatów hufca na zjazd chorągwi,  ...."

> Pomijając sprawę że przy okazji zjazdów hufców sprawozdawczych
> ta sprawa powinna była być załatwiona.

Nie do końca, bo przypominam:
§ 41
2. Podstawą do określenia liczby delegatów wybieranych na zjazdy chorągwi
i Zjazd ZHP jest liczba członków hufca, którzy opłacili składki członkowskie
albo zostali zwolnieni z obowiązku ich płacenia uchwałą Rady Naczelnej ZHP.

Czy ktoś wie na jaki dzień jest ustalana ta "bazowa" liczba członków" ?

Pozdrawiam
Czesław