[Czuwaj] ...niepokonanym...

steppenwolf44 w op.pl steppenwolf44 w op.pl
Sob, 20 Mar 2010, 22:45:26 CET

"Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net> napisał(a):

 > Jeśli harcerstwo będzie szło w tym kierunku w którym idzie to chyba
 > nie będę chciał, żeby Franek do niego należał. O ile jeszcze będzie
 > istniało... :]
 >
 > g00rek

Górek, ale które harcerstwo będzie "szło w tym kierunku"? Bo jak już ktoś kiedyś zauważył, to jest tyle harcerstw, ile działających drużyn. Więc zamiast smucić się kształtem harcerstwa, za sześć lat poszukaj dla Franka takiej gromady zuchowej, której działalność będzie szła w odpowiednim kierunku :)
A jeśli nie znajdziesz takiego środowiska, to sam je załóż (no może nie tak całkiem sam, żona chyba będzie mogła Ci w tym pomóc).
Bo już niejedna dobra drużyna, czy nawet szczep, powstały dlatego że rodzic-instruktor nie mógł znaleźć odpowiedniej drużyny dla swojego dziecka... :D
Zresztą, czy to nie Ty pisałeś na liście o tym, że w Wielkiej Brytanii drużynowymi drużyn skautowych są często rodzice skautów?

Pozdrawiam, Michał