[Czuwaj] ...niepokonanym...

michalina32 w wp.pl michalina32 w wp.pl
Pon, 22 Mar 2010, 13:44:26 CET

Agnieszka,
zgadzam się z Tobą! :)

Harcerstwo jest takie, jakie je stworzymy.
Michał wybrał wolność i wspieranie organizacji - ja pewnie też sie ku
temu przymierzę niebawem, może nie tak radykalnie jak on, ale kiedyś
trzeba odejść.

Sypie się jak zawsze - raz tu, raz tam.

mój hufiec rośnie,
mamy problem, bo gromada zuchowa, która liczy 30 lub 40 zuchów ma
problem z kadrą.
Nie znacie jakiś dobrych instruktorów, którzy chcieliby gromadę zuchową
poprowadzić?

A może drużynę starszoharcerską?

W moim środowisku harcerstwo się nie sypie.
Trzeba tylko rąk do pracy.

Pozdrawiam
Ania Nowakowska