[Czuwaj] Jamboree w Szwecji - jest jeszcze szansa!

seascout czwartak w gmail.com
Śro, 24 Mar 2010, 23:28:27 CET

Mariuszu... Kwota 2 600 zł jest zaporowa. Sam o tym wiesz najlepiej.

Z Twoich wyliczeń wynika, że na transport 600 uczestników z wybrzeża na
Jambo (od Karlskorony, gdzie dobijają promy - to jest 100 km) i na polski
namiot potrzebujesz 300 000 zł ! (trzysta tysięcy!) Pytanie pierwsze: Na co
ta kasa? Tak dokładnie. Chcecie tam dom postawić?

Bilet promowy w jedną stronę z samym pokładem kosztuje 65 zł. W dwie strony
130. Nie wierzę, że nie da się załatwić zniżki. Jeśli drugie 130 pójdzie na
transport tych 100 km z Karlskrony, to znaczy, że uczestnik wyda na
transport 260 zł. Zostaje 144000 zł To masa forsy!

I mam drugie pytanie. A co jeśli kurs się nie zmieni? Oddacie po te 150 zł?

I jeszcze trzecie: czy jak zdobędziecie pieniądze na program i polski namiot
- to zdejmiecie z uczestnika tę nadwyżkę? Jednym słowem, jeśli mając już te
300.000 zł zdobędziecie jeszcze np. 80.000 z jakiejś dotacji lub od
sponsora, to oddacie te 80.000 uczestnikom?

Proszę, odpowiedz na te trzy pytania.

I dodatkowo wyjaśnij mi... jak mam to wszystko wytłumaczyć rodzicom, którzy
są zainteresowani udziałem ich dzieci w Jambo?

Seascout

PS. Jeśli trzy osoby o to zapytały, to znaczy, że zaczyna to być problem...

Moim zdaniem to nie jest uczciwe. Dajcie mi możliwość, a pojadę na jamkbo i
postawię polski namiot za połowę tej ceny, którą jaka wymagacie ponad
wpisowe. A obniżenie wpisowego z 2.600 zł na 2.200 w mojej ocenie może sporo
zmienić.