[Czuwaj] Jamboree w Szwecji - jest jeszcze szansa!

seascout czwartak w gmail.com
Czw, 25 Mar 2010, 11:16:28 CET

Maciek, ale czy to coś złego, że chce wiedzieć co się stanie z tymi
pieniędzmi?

Czy to coś złego, że chce wiedzieć, na co one zostaną przeznaczone?

Co proponujesz? Wersja "macie wpłacać i się nie odzywać"?

Sorki. Mnie pytają rodzice. Mieliśmy jedno spotkanie w zeszłym tygodniu. W
tę sobotę, Szczep 18. z Radomia organizuje kolejne. 26 osób ma przyjść.

Jestem "zły" bo pytam?

Seascout