[Czuwaj] Jamboree w Szwecji - jest jeszcze szansa!

Maciej Syska msyska w czarna13.pl
Czw, 25 Mar 2010, 11:46:17 CET

W dniu 2010-03-25 11:16, seascout pisze:
> Maciek, ale czy to coś złego, że chce wiedzieć co się stanie z tymi
> pieniędzmi?
>
> Czy to coś złego, że chce wiedzieć, na co one zostaną przeznaczone?
>
> Co proponujesz? Wersja "macie wpłacać i się nie odzywać"?
>
> Sorki. Mnie pytają rodzice. Mieliśmy jedno spotkanie w zeszłym tygodniu. W
> tę sobotę, Szczep 18. z Radomia organizuje kolejne. 26 osób ma przyjść.
>
> Jestem "zły" bo pytam?
>
> Seascout

Broń Boże Rafale! Pytaj! :)

Jeśli dzięki tej dyskusji uda się coś jeszcze raz przemyśleć, obniżyć
jakieś koszty, to super :).

Ja się tylko odniosłem do wysokości wpłat pod kątem realności ich
pozyskania. Sprowokowało mnie twoja teza o "zaporowości" tej kwoty, bo
zapachniało mi trochę takim podejściem - "fajnie, fajnie, warszafka
sobie zapłaci po 2600 od harcerza, a u nas w Radomiu (wstaw dowolne
miejsce poza Stolicą) to nie ma szans, wiec nie jedziemy". Gdy bylem
zaangażowany w poprzednie Jambo, to niestety spotykałem się z takim
stosunkiem do tego projektu. Chciałem wiec tylko napisać, ze może się
udać. Nawet małemu relatywnie środowisku. I wcale nie jest to mega
trudne. Trzeba tylko chcieć i poplanować z wyprzedzeniem.

Ot co. :)
Maciek