[Czuwaj] Dokumenty KSI

Kasia Delążek kasia w wawrzyszew.net
Czw, 25 Mar 2010, 21:26:43 CET

Hej,
Właśnie wróciłam z KSI, na której komisja miała pewne zastrzeżenia dotyczące
sformułowania zadań próby przewodnikowskiej mojego podopiecznego.
Komisji nie podobało się, że zadania były zapisane w czasie dokonanym, a nie
przyszłym. Trochę się z nimi "pokłóciłam" (mniejsza o argumenty, bo to farsa
tylko), ale na koniec naszej wymiany zdań usłyszałam, że takie są dokumenty i
tak w ZHP ma być...

Czy ktoś wie więcej na ten temat? Rozmawiałam z kilkoma członkami różnych KSI
i nic na ten temat nie wiedzą. Mam po prostu wrażenie, że druhny z chorągwi
uznały mnie za szczyla, który o związkowych dokumentach nie wie nic.

Ja takiego dokumentu nie znalazłam. Źle szukam?

Kasia Delążek
Hufiec Warszawa-Żoliborz