[Czuwaj] Dokumenty KSI

Przemek B ciemniak w gmail.com
Czw, 25 Mar 2010, 22:33:14 CET

Słyszałem ze członkowie KSI maja obowiazek raz na jakis czas odbywać cos w
rodzaju szkolenia dla członków KSI, moze tam jest cos co mowi im ze w ZHP
tak ma byc ,
Co do formy to fakt można sie przyczepić o czas jak sie nie ma o co
przyczepić, po prostu taki zapis moze byc powodem niejasności, ale z kolei
fajnie pomgaa napisać rapor i nie pozwala na wykonywanie mało wartosciowych
zadań które są potem naciagane do Bóg wie jakiego wyczyny i trudu.