[Czuwaj] Dokumenty KSI

TOGRO togro w togro.pl
Pią, 26 Mar 2010, 00:08:45 CET

Kasia Delążek napisała:

> A przykład: Przygotowałem i przeprowadziłem obrzęd Przyrzeczenia
> Harcerskiego"
> (tutaj też padły dziwne pytania np. jaki to obrzęd, czy macie jakieś
> tradycje,
> bo jak tak, to w sumie tylko przeprowadziłeś - przygotowany jest
> pomysł. Mam
> wrażenie, że jakby zakres niektórych terminów się im po pewnym czasie
> mylił...).

[Tomek]
Mam dwa pytania w kontekście tego co napisałaś:
1. Czemu probe przewodnikowska otwieracie w choragwi, a nie w hufcu?
2. Czy dobrze rozumiem, ze "kandydat na przewodnika" chciał mieć wpisane w
probie, ze już cos zrobil? Czy tez chodzilo tylko o to, ze tak to zapisal, a
dopiero ma zamiar to zrobic?

Pozdrawiam
Tomek Grodzki
tel. kom.: +48 602-262-488