[Czuwaj] Dokumenty KSI

Kasia Delążek kasia w wawrzyszew.net
Pią, 26 Mar 2010, 17:45:52 CET

Jejku, jak ja lubię takie maile, kiedy ktoś rozbija czyjąś wypowiedź i zaczyna
bawić się w analizę każdego wyrazu. Potem wchodzi się w wątki poboczne, traci
się główny sens, aż wreszcie ktoś zmienia nazwę maila i wiadomo, że jest się
na liście czuwaj.

Rozumiem Darku, że też mam poszatkować Twoją wypowiedź na kawałeczki i odnieść
się do każdego wątku. Ale tego robić nie będę.

Jestem tą KSI sfrustrowana. Może w mojej głowie zbyt oczywisty jest wzorzec
komisji żoliborskiej, gdzie odbywa się rozmowa z kandydatem na instruktora -
trochę o nim prywatnie, trochę o jego teraźniejszości i przyszłości w
harcerstwie. A nie chce się dowiedzieć tylko ile lat jest w harcerstwie i jaką
się pełni funkcje.

I czuję się urażona i zła. Bo jakim prawem osoby, które zasiadały w tej
komisji powoływały się na Naczelniczkę i dokument, którego nie ma w kontekście
tego zastrzeżenia?

I sformułowania "pani z chorągwianej KSI" użyłam celowo. Mogłam użyć innego,
ale wybrałam to.

I pamiętaj Darku, że nie ma ocen obiektywnych. Bo idąc na KSI nie obchodzi
nas, czy w zeszyciku druhny zgadza się wszystko z innymi papierami, ale
kontakt z osobami, które w niej są.

Odpowiedź na żart: Co do alergii, to chyba tylko ty ją zdiagnozowałeś i nie
wiem jakim sposobem, bo lekarzem nie jesteś. Jestem ciekawa, jakie będzie
dalsze rozpoznanie, kiedy pójdę na moją komisję z próbą harcmistrzowską.

I dodając na koniec informacje dla Tomka: Otwieramy ją w chorągwi, bo mój
podopieczny nie ma hufca i podlega pod chorągiew, a wymagania były napisane w
trybie dokonanym (czyli w czasie przeszłym).
--
Kasia Delążek