Re: [Czuwaj] Zobowiązanie

harclot harclot w poczta.onet.pl
Pon, 29 Mar 2010, 17:20:29 CEST

----- Original Message -----
From: "Jędrula" <jkuny w interia.pl>
To: "'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'" <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Monday, March 29, 2010 4:20 PM
Subject: RE: [Czuwaj] Zobowiązanie

Mi się wydaję, że jest to zobowiązanie opiekuna, żeby przyjął zobowiązanie
instruktorskie w tym terminie.
U nie w hufcu czekano na nie czasami niemal rok, czyli ktoś miał uprawnienia
np. dla kuratorium, ale nie mógł przyznać krzyża czy znaczka zucha.

Jędrzej
Mylisz się.
On nie miał "uprawnień dla kuratorium"
gdyż wg rozporzadzenia te uprawnienia ma INSTRUKTOR
A tym w ZHP jest się dopiero po złożeniu Zobowiązania.

Ale w razie problemów może to zrobić "ordynarnie"
czyli np. podpisać tekst Zobowiazania
i wysłać listem poleconym.

Czesław