RE: [Czuwaj] Zobowiązanie

Jędrula jkuny w interia.pl
Pon, 29 Mar 2010, 21:48:00 CEST

[JK] Zapomniałem dodać, że w Hufcu Praga Północ, Zobowiązanie się podpisuje
na KSI, a komendant przyznaje (zamyka z wynikiem pozytywnym) w rozkazie.
Pozostaje tylko kwestia zobowiązania. Dla wszelkich władz, taki zamknięty
przewodnik np. w maju, lub czerwcu jest pełnoprawnym opiekunem, choć nie ma
książeczki instruktorskiej.

Jędrzej

Kup wlasne mieszkanie za 72 tys. zl.
Sprawdz najlepsze oferty >>> http://link.interia.pl/f2613