Re: [Czuwaj] Zobowiązanie

harclot harclot w poczta.onet.pl
Wto, 30 Mar 2010, 09:48:54 CEST

----- Original Message -----
From: "Jędrula" <jkuny w interia.pl>
To: "'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'" <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Monday, March 29, 2010 9:48 PM
Subject: RE: [Czuwaj] Zobowiązanie

Nie do końca pełnoprawnym.
Wg nowego rozporzadzenia, na obozie, komendant obozu musi mieć
conajmniej kopię dokumentu potwierdzajacego że dana osoba
jest instruktorem harcerskim (czyli że złożyła zobowiązanie).
Część kuratoriów żąda ksierokopii książeczek instruktorskich.
A tam jest data ZŁOŻENIA zobowiazania.

Tak na marginesie, to podpisanie zobowiązania
PRZED uzyskaniem stopnia (czyli przed zamknieciem próby)
to trochę jak "stawianie wozu przed koniem".
;-))
No, chyba że data podpisania zobowiązania
NIE jest wcześniejsza niż data rozkazu komendanta
o zamknieciu próby.

Czesław