Re: [Czuwaj] 30 czerwca tuż, tuż

Bianka Sieredzinska madamebianca w gmail.com
Nie, 16 Maj 2010, 15:44:05 CEST

W mojej drużynie wszyscy mają nowe umundurowanie, jednak oprócz
kosztów, drugim problemem jest zwykła dostępność. Niestety często
składnica "świeci pustkami", szczególnie jeśli chodzi o małe rozmiary
mundurów.
O ile z mundurami męskimi jest mniejszy problem, o tyle skompletowanie
damskiego munduru potrafi naprawdę postawić druhny w trudnej sytuacji.
Dostanie spódnic w małych rozmiarach takich jak 34-36 do wzrostu 164
albo 176 (czemu nie ma rozmiarówki 170 - dla wielu druhen takie
mundury by były lepiej dopasowane niż 176 przy wzroście 168 :/?)
graniczy z cudem. Ogółem dostanie spódnicy GRANICZY Z CUDEM. Jest to
towar bardzo szybko znikający ze składnicowych półek, co potwierdza
nawet obsługa 4Ż.
To, co słyszę od każdego bez względu na to, z którego jest hufca i z
jakiego środowiska, to taka rzecz, że nasze mundury są
"nieprzewiewne".
Poza tym narzekamy na to, że wiecznie odrywają nam się guziki płaskie
w różnych miejscach. Jednak nowe umundurowanie ładnie wygląda - i jest
wytrzymałe :)
Pozdrawiam,
Bianka