[Czuwaj] Nowe mundury.

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Pon, 17 Maj 2010, 12:45:58 CEST

W dniu 17 maja 2010 10:36 użytkownik Grzegorz Skrukwa
<nordwest w poczta.onet.pl> napisał:
za drogie"

> Narzekania na nieprzewiewność nowych mundurów to IMHO lekka przesada i
> raczej znajdowanie sztucznych problemów

JA jeszcze raz powtórzę wszystkim bajkopisarzom:

Nowe mundury szyte są na tej samej surówce materiałowej co stare!!!!
Koniec, kropka. 100% bawełna!
Były próby szycia z elanobawełny, ale się piliła (mechaciła), bo
lepsza bawełna niż tania elanobawełna (choć najlepsza droższa
elanobawełna, ale w polskich warunkach nie da się tanio z niej
wyprodukować mundurów). Więc wrócono do starej surówki. Ale jest o
wiele lepiej barwiona, są na nią nakłąde aple przeciwmnące i inne tego
typu sprawy.

Tak więc bzdury tego typu można włożyć między bajdurzenie "niemieckie
proszki sa lepsze" (vide wypełnianie autokarów niemieckimi proszkami w
marketach przed granicą - ROTFL).

> Z narzekaniami na cenę też zwykle staram się polemizować, ale jest to czasem
> argument z którym trudno walczyć. Trzeba wziąć pod uwagę że prawie
> jednocześnie z zakupem munduru nowy członek ZHP musi się zaopatrzyć w
> plecak, śpiwór, jakieś spodnie i buty w teren itd.

A jest jakaś cena, która byłaby dobra? Wiadomo że zawsze lepiej
JESZCZe taniej, prawda? :) Kiedyś pisałem ile kosztuje koszula
ochroniarza - zazwyczaj ok 80-100 zł, mundur wojskowy to koszt
kilkuset złotych itp.

Ale zawsze można porównać do przecenionej koszuli z marketu, szytej
przez małe chińskie rączki, prawda? :]