[Czuwaj] Re: Paczka Czuwaj, Tom 67, Numer 11

Jakub Sobczyk sobczyk.kuba w gmail.com
Pon, 17 Maj 2010, 12:45:32 CEST

Chodziło mi o to, że miały być przewiewne, a nie są. Nie o to, że są
nieprzewiewne - czaisz różnicę?
Polecam budowanie jedności w niezamożnych środowiskach - gdzie wydatek 70 zł
stanowi 20% miesięcznego dochodu na jedną osobę w rodzinie. W mojej drużynie
staramy się jednak dążyć do jednolitości umundurowania - 5 osób z 15 ma
polary ZHP - które nie są rewelacyjne (te zielone z materiału THERMOPILE)
ponieważ nie da się ich używać jako podpinki do kurtki wierzchniej. Planując
zakupu część harcerzy uwzględnia zakup polaru ZHP - i niestety
niejednokrotnie Polarki te przegrywają z innymi produktami w tym przedziale
cenowym.
A co do starych mundurów - to pamiętam jeszcze że guzik od pagonu wypadał
dokładnie w miejscu paska od plecaka kostki - niezapomniane wrażenia :-)