[Czuwaj] Re: Paczka Czuwaj, Tom 67, Numer 11

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Pon, 17 Maj 2010, 13:12:57 CEST

W dniu 17 maja 2010 12:45 użytkownik Jakub Sobczyk
<sobczyk.kuba w gmail.com> napisał:
> Chodziło mi o to, że miały być przewiewne, a nie są. Nie o to, że są
> nieprzewiewne - czaisz różnicę?
> Polecam budowanie jedności w niezamożnych środowiskach - gdzie wydatek 70 zł
> stanowi 20% miesięcznego dochodu na jedną osobę w rodzinie.

No stary, ale jak sobie wyobrażasz, że będa przewiewne, skoro chcesz
wydac mniej niż 70 zł?

Ja bym chciał samochód który rozpędza się do setki w jakieś 5 sekund.
SUVa najlepiej. 7 osobowego. Za 30 tysiecy zł. Dwuletni max.
Bezwypadkowy. Załatwisz? :)

> W mojej drużynie
> staramy się jednak dążyć do jednolitości umundurowania - 5 osób z 15 ma
> polary ZHP - które nie są rewelacyjne (te zielone z materiału THERMOPILE)
> ponieważ nie da się ich używać jako podpinki do kurtki wierzchniej. Planując
> zakupu część harcerzy uwzględnia zakup polaru ZHP - i niestety
> niejednokrotnie Polarki te przegrywają z innymi produktami w tym przedziale
> cenowym.

Ale dlaczego nie da się ich używać? Chodzi o brak suwaka w kurtce?
Suwak podniósłby cenę o jakieś 20 zł pewnie. Więc odpowiedź już
masz...

Kiedyś miały powstać kurtki / polary w 4 różnych przedziałąch cenowych
/ jakościowych, ale bezmyślne dojenie kasy przez kolejne władze
pogrzebało ten pomysł.

> A co do starych mundurów - to pamiętam jeszcze że guzik od pagonu wypadał
> dokładnie w miejscu paska od plecaka kostki - niezapomniane wrażenia :-)

A z tej zmiany akurat jestem dumny :)