[Czuwaj] System pracy z kadrą - projekt z 7 .05 .2010

Marcin Skocz skocz w post.pl
Czw, 20 Maj 2010, 23:10:49 CEST

Tworzenie jakiegokolwiek dokumentu w grupie pochodzącej z różnych środowisk,
ba - miast, jest zawsze trudne.
Czy możesz napisać bardziej szczegółowo skąd takie wrażenie? Dokument jest w
fazie konsultacji, to dopiero wersja, która ma stanowić bazę do szerszej
dyskusji, więc jeśli masz jakieś spostrzeżenia i uwagi, to wszyscy na tym
skorzystają :-)
Pozdrawiam
Marcin Skocz