[Czuwaj] Monety na 100-lecie

Lucjan Brudzynski lucbru w wp.pl
Pią, 21 Maj 2010, 08:36:40 CEST

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net] On Behalf Of Rafał Suchocki
Sent: Wednesday, May 19, 2010 11:36 AM
To: Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
Subject: [Czuwaj] Monety na 100-lecie

Pochwalę.
W najnowszym WPROST artykuł sponsorowany, z okazji wydania przez NBP
monet z okazji 100-lecia harcerstwa. Nie wiem na ile nasza organizacja
uczestniczyła w jego tworzeniu, ale miło dla odmiany czytać tak nie
ekumeniczny tekst wychwalający tylko ZHP :)

Jak ktoś chce zakupić to jeszcze dziś trwają aukcje na kolekcjonerze:
https://www.kolekcjoner.nbp.pl/kolekcjoner/auctionDetail.nbp?cid=55592

Srebrna IMHO ładniejsza niż złota, ale prawdziwy fanboy musi mieć obydwie :)
http://www.katalogmonet.pl/Newsy-numizmatyczne/100-rocznica-Harcerstwa-Polsk
iego

--
s00
--

Miło poczytać... :)

Za "monetę" podziękowania dh. Małgosi S. i dh. Monice J.
Monika J. skleiła koncepcje w całość (a przed nami 28 maja - emisja) :) )
(...)

Lucjan Brudzyński
M: 604 124 750
E: lucbru w wp.pl

Sprostowanko :)
Kwestia "Monety" to pomysł poprzedniej kadencji GK, w jej opracowywaniu i
załatwieniu spraw z NBP uczestniczyli jeszcze dh. Krzysztof i dh. Emilia.
Piszę te słowa sprostowania, aby nie pozostało mylne wrażenie uzurpowania
sukcesu dla wybranych z grona zaangażowanych. :)
I bardzo chciałbym podkreślić to, że osobiście nie uczestniczyłem w pracach
nad "monetą".

Lucjan Brudzyński
M: 604 124 750
E: lucbru w wp.pl