[Czuwaj] pytanie

steppenwolf44 w op.pl steppenwolf44 w op.pl
Pon, 24 Maj 2010, 21:42:17 CEST

Proponuje żebyś sprawdził czy ktoś pisał pracę magisterską na temat Wolnego Harcerstwa. A jeśli znajdziesz taką osobę to spytaj jej skąd brała publikacje do bibliografii.

Coś mi się kojarzy że ktoś kiedyś pisał pracę magisterską na ten temat... ale zupełnie nie pamiętam kto. Więc Ci nie powiem. Ale może ktoś z listowiczów będzie kojarzył?

Pozdrawiam i życzę powodzenia,
Michał