[Czuwaj] pytanie

Bartek Zawisza bartosz.zawisza w gmail.com
Pon, 24 Maj 2010, 22:37:33 CEST

i na Al. Niepodległości i z autorką pracy już się kontaktowałem :) no i
niestety nic...
jeszcze szukam adresu email. do prof. Friszke, który też pisał kiedyś o
Ciołkoszu i Wolnym Harcerstwie...

Dzięki wielkie za wszelkie sugestie!

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net]On Behalf Of steppenwolf44 w op.pl
Sent: Monday, May 24, 2010 9:42 PM
To: czuwaj w listy.czuwaj.net
Subject: Re: [Czuwaj] pytanie

Proponuje żebyś sprawdził czy ktoś pisał pracę magisterską na temat Wolnego
Harcerstwa. A jeśli znajdziesz taką osobę to spytaj jej skąd brała
publikacje do bibliografii.

Coś mi się kojarzy że ktoś kiedyś pisał pracę magisterską na ten temat...
ale zupełnie nie pamiętam kto. Więc Ci nie powiem. Ale może ktoś z
listowiczów będzie kojarzył?

Pozdrawiam i życzę powodzenia,
Michał

"Bartek Zawisza" <bartosz.zawisza w gmail.com> napisał(a):
 > Witam!
 >
 > Czy któraś z Druhen lub któryś z Druhów dysponuje może w swoich zbiorach,
 > lub wie, gdzie można znaleźć następującą broszurę: Mąchocice. Zjazd
Wolnego