[Czuwaj] Re: pytanie (steppenwolf44@op.pl)

steppenwolf44 w op.pl steppenwolf44 w op.pl
Wto, 25 Maj 2010, 12:37:51 CEST

O, właśnie tak! Jak to napisałeś, skojarzyłem że autorką pracy o WH była właśnie Kama Bokacka.

A jak poszperałem w internecie znalazłem takie coś:

22 lutego 2000 roku w Dniu Myśli Braterskiej naczelnik ZHP
hm. Ryszard Pacławski uroczyście wręczył Harcerskie Nagrody
Myśli Twórczej im. Stefana Mirowskiego.
? W kategorii prac historycznych:
I nagrodę otrzymała hm. Kamila Bokacka za pracę "Wolne Harcerstwo 1921-1924"

Pozdrawiam, Michał