[Czuwaj] Re: Co harcerz powinien przeczytac?

Anita Regucka regucka w gmx.net
Śro, 26 Maj 2010, 23:38:32 CEST

A propos niestarzejących się książek...

Jak mój mąż służył Ojczyźnie po studiach, niańcząc na jednostce kwiat
młodzieży polskiej XXI w. (kwiat z poboru, nie zawodowców), poprosił go
taki bardziej kumaty żołnierz o coś do czytania, o młodzieży dla
młodzieży. Clancy, Sapkowski i Suworow nie wchodził w grę, więc
sięgnęliśmy do moich półek. Zaryzykowałam "Zapałkę na zakręcie" i gościa
wciągnęło!!! Do dziś nie mogę wyjść ze zdumienia.

I tak myślę, że to jest niezła książka dla harcerzy starszych i
wędrowników...

Pozdrawiam

Anita