[Czuwaj] Co harcerz powinien przeczytac?

Bianka Sieredzinska madamebianca w gmail.com
Śro, 26 Maj 2010, 20:21:52 CEST

Witam,
Sama, powiem tak.
Dla harcerza z książek na pewno polecam "Czarne stopy" Seweryny
Szmaglewskiej. Każdy zna adaptację filmową, ale książkę nie zawsze :).
Dla harcerski starszej albo wędrowniczki oczywiście nieśmiertelną
"Księgę jaszczurki" - źródło nie tylko harcerskich przemyśleń, ale
takich myśli o życiu :)
Jak przyjdzie mi coś jeszcze do głowy to napiszę :)
Bianka