[Czuwaj] Co harcerz powinien przeczytac?

Włodzimierz Gil w.gil w hash.com.pl
Śro, 26 Maj 2010, 23:24:53 CEST

To może coś z literatury dla wodniaków

Karol Olgierd Borchardt
	Znaczy Kapitan
	Krążownik spod Somosierry
	Szaman morski

Należałem do drużyny im. Kapitanów "Lwowa" i dla nas były to książki
obowiązkowe.
A ja sam zauważam, że od czasu do czasu zaczynam zdanie od "znaczy"

Pozdrawiam

Włodek Gil

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net] On Behalf Of Adrian Laskarzewski
Sent: Tuesday, May 25, 2010 10:19 PM
To: Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
Subject: [Czuwaj] Co harcerz powinien przeczytac?

Zajrzyjcie, prosze, na swoja pólke z harcerskimi ksiazkami i odpowiedzcie na

pytanie:

Co harcerz powinien przeczytac? Co polecilibyscie?

Precyzujac:
Harcerz, harcerz starszy, moze wedrownik.
Nie druzynowy, nie przyboczny, moze zastepowy.
Zarówno powiesc, jak i publikacje poradnikowe.
Poprosze konkretne tytuly.

Adrian