[Czuwaj] Harcerze nie mówią "Czuwaj" :(

Kasia Delążek kasia w wawrzyszew.net
Pią, 28 Maj 2010, 21:00:21 CEST

Dzisiaj pod warszawskim Ratuszem pełniły służbę harcerki. Kiedy przyjechałam z
moimi kilkoma harcerzami starszymi przekazać rzeczy dla powodzian,
powiedzieliśmy im "Czuwaj!". Nie odpowiedziały. Dopiero po moim krzyknięciu
"Czuwaj druhny! Czuwaj!" ze zdziwieniem odpowiedziały.
Potem szliśmy przez Park Saski i mijaliśmy grupę harcerzy. Sytuacja się
powtórzyła (tylko, że zamiast "druhny" było "druhowie")

Zastanawia mnie to. Ja odpowiadam generalnie każdemu - nawet pijaczkom pod
sklepem się zdarza. Wstydzimy się?
Kasia Delążek