[Czuwaj] Cisza na liście a tu...

Pią, 19 Lis 2010, 09:28:40 CET

Dnia czwartek 18 listopada 2010 o 23:40:14 TOGRO napisał(a):

> O komendzie Waldka już slyszalem.

No trudno było nie słyszeć. W końcu dorosło już tyle pokoleń, że chcąc nie
chcąc kazdy słyszał o Waldemarze Kowalczyku i jego współpracownikach.

Niemniej Tomaszu, ja np o komendzie Waldka nie słyszałem nic, także nie jest
to jakaś powszechna wiedza. Ja nawet nie wiedziałem, że kandyduje ;)

> Marcin powiedział, ze zrobi to dopiero na Zjezdzie. Nie wiem, czy zdaze się
> nad tym zastanowić z 10 minut...

Wydaje mi się, że trochę głupio głosując na komendanta dobierać mu komendę.
Jeżeli on ma jakąś wizję, jakiś plan to niech sobie dobierze do jego
realizacji współpracowników. Czy rzeczywiście tak kluczowe są personalia?

--
hm Marcin Bednarski
parasol w harcerstwo.net