RE: [Czuwaj] Cisza na liście a tu...

TOGRO togro w togro.pl
Pią, 19 Lis 2010, 13:37:16 CET

Być może jestem dziwny.
Być może jestem inny.

Dla mnie jednak personalia sa ważniejsze niż obietnice.
Co z tego, ze Marcin mi obieca cokolwiek, skoro ja nie wiem, czy będzie mogl
to zrealizować?
Nie wiem jak i z kim chce to zrobić.
Nie znam Marcina osobiście, ale jeśli będą za nim stać osoby, które znam,
szanuje i wierze w ich możliwości, to będzie mi latwiej podjąć decyzje.
No i odwrotnie. Jeśli stać będą za nim osoby, które znam od tej zlej strony,
to będę glosowal przeciw.

Ja nie jestem zdania, ze każdy lepszy, byle nie Waldek. Zawsze może być
gorzej...
Chce kandydata, który da gwarancje zmiany jakościowej, a nie tylko
personalnej.
Nie twierdze oczywiście, ze Waldek je daje, ale wiem, czego moge się po nim
spodziewać.

Pozdrawiam
hm. Tomasz Grodzki
KI 30 Plus, Hufiec Otwock