[Czuwaj] Cisza na liście a tu...

Pią, 19 Lis 2010, 13:52:51 CET

Dnia piątek 19 listopada 2010 o 13:37:16 TOGRO napisał(a):

> Nie wiem jak i z kim chce to zrobić.

Jak to możesz się przekonać w wielu miejscach, na dzisiejszym spotkaniu w
sieci, na stronie na facebooku. W  porównaniu z drugim kandydatem, to jest
multum informacji. Możesz zatem ocenić czy z ogromnej liczby wypowiedzi, które
już znasz wyłania się rzeczywiście rozsądny pomysł i wizja czy  nie.

Z kim natomiast, to moim zdaniem jest zupełnie drugorzędna sprawa. Wybierze
sobie takich współpracowników, którzy będą mu pasowali.

> Ja nie jestem zdania, ze każdy lepszy, byle nie Waldek. Zawsze może być
> gorzej...

No to tu się różnimy, bo moim zdaniem gorzej już być nie może.

> Nie twierdze oczywiście, ze Waldek je daje, ale wiem, czego moge się po nim
> spodziewać.

Ja też wiem i to jest właśnie przerażające.

--
hm Marcin Bednarski
parasol w harcerstwo.net