Odp: RE: [Czuwaj] Cisza na liście a tu...

Rafał Bednarczyk rafal.bednarczyk w zhp.pl
Pią, 19 Lis 2010, 14:51:34 CET

Witam wszystkich,

Dnia 10-11-19 13:58 użytkownik „michalina32 w wp.pl” <michalina32 w wp.pl>
była uprzejma napisac:

>I ważne - case GK - żeby ludzie, ktorzy zdecydują się pracować w chorągwi
>byli odpowiedzialni i mieli czas na to w swoim życiu w najbliższych
>latach.

no Michalina - widze, ze wg Ciebie to już nawet jakis case
powstal i jest cytowany. Ponieważ ja troche zawodowo
się rozmaitymi casami zajmuje, a także jest aktualnie
w GK to chetnie byk się dowiedzial coz to za case
to wrazenie stworzylas ta wypowiedzia takie, ze
albo Gk nie jest odpowiedzialna wg Ciebie albo nie ma czasu
na dzialalnosc w GK bo (jak rozumiem) robi cos innego.

pozdrawiam
Rafal