Re: Odp: RE: [Czuwaj] Cisza na liście a tu...

michalina32 w wp.pl michalina32 w wp.pl
Pią, 19 Lis 2010, 15:37:57 CET

Dnia 19-11-2010 o godz. 14:51 Rafał Bednarczyk napisał(a):
> Witam wszystkich,

> no Michalina - widze, ze wg Ciebie to już nawet jakis case
> powstal i jest cytowany. Ponieważ ja troche zawodowo
> się rozmaitymi casami zajmuje, a także jest aktualnie
> w GK to chetnie byk się dowiedzial coz to za case
> to wrazenie stworzylas ta wypowiedzia takie, ze
> albo Gk nie jest odpowiedzialna wg Ciebie albo nie ma czasu
> na dzialalnosc w GK bo (jak rozumiem) robi cos innego.
>
> pozdrawiam
> Rafal

Rafale :)
przepraszam, bo rzeczywiście to zabrzmiało niezręcznie,
bynajmniej nie chciałam napisać o nieodpowiedzialności GK.

Jednak dobrze pamiętam zjazdy ostatnich lat
i osoby wybrane do GK 'w trakcie obiadu' w Bydgoszczy czasem pochopnie
podjęły tę decyzję,
którą potem ich życie zawodowe lub osobiste zweryfikowało.
 phm. Zbigniew Popowski - skarbnik ZHP (do 30 kwietnia 2009 - zrezygnował
w trakcie kadencji)
hm. Dorota Całka - zastępczyni naczelnika ZHP ds. programu i wizerunku
(do 15 października 2008 - zrezygnowała w trakcie kadencji)
hm. Paweł Zygarłowski - członek (do 29 lutego 2008 - zrezygnował w
trakcie kadencji)

Chwała im za dobre chęci, i pracę, którą włożyli.
Zanim odpowiesz mi atakiem pamiętaj, że cały czas rozmawiamy teraz o
składzie przyszłej komendy chorągwi stołecznej.
Mi, jako instruktorce tej chorągwi zależy na tym, aby osoby powołane do
KCH mogły w niej jakiś czas popracować.

Pozdrawiam
Anna Gieniusz