RE: Odp: RE: [Czuwaj] Cisza na liście a tu...

TOGRO togro w togro.pl
Pią, 19 Lis 2010, 16:51:09 CET

Mam nadzieje, ze nie uznales, ze moja wypowiedz dążyła do oskarżenia Marcina
o składanie pustych obietnic?
Nie miałem i nie mam takich zamiarow.

Ale chciałbym wiedzieć jak Marcin ma zamiar dokonać tego, czego Waldkowi
przez 20 lat nie udało się zrobić.
Byłem przez rok w komendzie chorągwi mijającej kadencji i widzac, ze nic
więcej nie mogę (nie potrafie?) zdzialac - wycofałem się.
Moje miejsce zajął Tomek Pękalski.

Osobiście pracę komendy chorągwi oceniam negatywnie (swoją w nich część
też). Wiem jednak, że próbowałem swoich sił i wiem, że to jest cholernie
trudne.
Więc trochę mnie irytuje, kiedy ktoś pisze, że zbuduje świetną chorągiew,
ale nie pisze jak i z kim.
A może na Zjeździe okaże się, że nie ma z kim? Albo ma, ale z kimś, kogo ja
nie chciałbym na tym poziomie działalności widzieć.

Waldek podał skład komendy. Niewątpliwie to rewolucja i nikt dziś nie wie,
czy taka zmiana wyszłaby chorągwi na lepsze czy gorsze. Swojego czasu zrobił
to Rafał Klepacz i Dorota Całka. O ile dobrze pamiętam zrobił to też Rafał
Bednarczyk. Czemu nie może tego zrobić Marcin? Nie wiem i nie znajduję
powodów. Przyjmuję więc, że jeszcze nie ma komendy i dla Marcina to fatalne
założenie z mojej strony.

Powiem szczerze. Nie wiem, na kogo zagłosuję. Dla mnie skład komendy będzie
kluczowy.

Pozdrawiam
hm. Tomasz Grodzki
KI 30 Plus, Hufiec Otwock