Re: Odp: RE: [Czuwaj] Cisza na liście a tu...

seascout czwartak w gmail.com
Sob, 20 Lis 2010, 22:07:29 CET

> Nie wiem czy to do mnie, ale: Robert Schuman, Konrad Adenauer, Seve Jobs,
> Bill
> Gates, Henry Ford, Roman Karkosik. Larry Page, Siergiej Brin,  przekonują
> mnie, że nadal się liczą wizjonerzy wyznaczający kierunki, charyzmatyczne
> osobowości skupiające wokół siebie ludzi.

Marcinie, najbardziej charyzmatyczne osobowości XX wieku to Adolf Hitler,
Józef Stalin, Benito Mussolini, Ernesto Guevara i Fidel Castro. Wizjonerzy,
skupiający wokół siebie ludzi... Charyzmatyczni byli też Churchil i Mc
Artur... ale powtarzam - wodzowie potrzebni są na wojnę. Na czasy pokoju
potrzebna jest współpraca...

A wiesz kto jest szefem WAGGGS? Pewnie znasz szefa regionu europejskiego
WOSM, bo często odwiedza Polskę. Jest to osoba wybierana ze składu rady
regionu i ma w zakresie obowiązków tylko przewodniczenie radzie - a nie
byciem wodzem wszystkich skautów w europie. Regionem, jako takim, zarządza
rada. A więc zespół. Taki model jest powszechnie stosowany w większości
znanych mi organizacji (również polskich).

A wracając do tematu... jak to się dzieje, że dh Kowalczyk kandyduje na
funkcję komendanta, mimo uchwały z 2005 roku?

Seascout