Re: [Czuwaj] Cisza na liście a tu...

Piotr Kowalski kowlak w gmail.com
Nie, 21 Lis 2010, 14:45:52 CET

Z tą znajomością nazwiska w ZHP to bym się tak przesadnie nie obnosił.
Bo to zawsze może się okazać, że więcej będzie tych osób, którym
nazwisko źle się kojarzy i przykrość gotowa.

Jako żywo na maturze też się z nim nie zetknąłem ale może, podobnie
jak w przypadku Ryszarda, dlatego, że my z prowincji.

Ryszard wrote:

> Skoro więc nie chodziło o mnie, a i bycie sędzią w cudzych sprawach nie jest
> mi obce, pozwól, że moją wypowiedzią potwierdzę słowa Rafała. Sformułowanie
> Lex Bednarczyk, jakie powstało po owej uchwale NSH, w pełni oddaje jej
> znaczenie.

Jako, że to ja je wymyśliłem to przypomnę tylko drogi druhu Janie, żeś
próbował mnie przekonać (oby nie z próżności), że prawo to powinno
nazywać się Lex Orgelbrand. http://kowlak.blox.pl/2008/01/wpis.html

Co do meritum, to jak wielokrotnie mówiłem i pisałem Rafał Bednarczyk
nie jest jakimś moim szczególnym przyjacielem a mimo to uważam, że
zachowanie członków NSH a w szczególności Twoje w związku ze
wspominaną uchwałą było przynajmniej podłe. Chociaż pewnie można by
znaleźć i gorsze określenia.

Ryszard wrote:

> Zaprzeczanie, że chodziło o eliminację Rafała Bednarczyka ze składu GKi jest
> tyle bezcelowe, co nawet zabawne.

Ryszard jak możesz wątpić w szlachetne intencje druha Orgelbranda?
Jestem Twoją postawą zaniepokojony i chciałbym ją w tym miejscu
publicznie potępić ;)

Pozdrawiam

Kowlak