RE: Odp: RE: [Czuwaj] Cisza na liście a tu...

TOGRO togro w togro.pl
Nie, 21 Lis 2010, 19:21:08 CET

[Tomek]
Nie byłem na tym spotkaniu - mam tylko relację od mojego komendanta hufca.
Z tego co wiem nie odniósł się do tego i z tego co wiem żaden z komendantów
chorągwi nigdy się do tego oficjalnie nie odniósł w pełni ignorując uchwałę.
NSH znacznie im w tym pomogła i teraz ktoś kto będzie chciał to podważyć
musi się nieźle namęczyć.
Wydaje mi się nawet, że nie będzie zadnych szans na uchylenie uchwały zjazdu
chorągwi, który wybierze takiego 4-kadencyjnego komendanta.

Ja przyjalem to do wiadomości, bo i co mi pozostalo? Zaprotestowac i nie
pojsc na Zjazd? To już wole pojsc i wybrać lepszego kandydata. Nawet jeśli
ma się nim okazac ten 4-kadencyjny.

Pozdrawiam
hm. Tomasz Grodzki
KI 30 Plus, Hufiec Otwock